|
Post by Aleksi on Aug 22, 2017 12:41:44 GMT 2
Tervetuloa Hallavassa järjestettäviin kenttäkilpailuihin lauantaina 26. elokuuta! Päivä alkaa kouluosuudella, jota seuraa esteratojen ratsastus ja ennen auringonlaskua suunnataan sitten metsään ja maastoesteille. Tapahtuma on erityisesti tarkoitettu Hallavan kenttäkisatiimiläisille, mutta myös muut ovat enemmän kuin tervetulleita osallistumaan, myös tallin ulkopuoliset!
Luokat ovat arvontaluokkia, mutta tuotoksen tekemällä saat extra-arvan ja näin ollen sijoittumisesi on todennäköisempää! Tuotos voi olla piirros tai vähintään 200 sanainen tarina. Tuotos on luokkakohtainen ja niitä voi tehdä niin monta kuin haluaa. Voit osallistua joko kaikkiin luokkiin, tai erikseen jollekin tietylle osuudelle. Joka luokan voittajalle palkinnoksi piirroskuva!
Luokat ja osallistujat:
1. koulu He:A Nanna - Tuulen Tirlittan Henry - Hallavan Vaniljakahvi Jannica - Sparrow Melody Caitlyn - Beau de Brass Alana - Put on a Happy Face Ohto - Nikita Nor Valma - Hallavan Lurjus Topias - Loki Lydia Tuuliluoto - Kheops Lexie - JB Cardamom Milja - Trish Wish RS Inka - Breitling's Ardesia Crimis - Hercules v.d. Amarant Kei - Tkachyov
2. rataeste 110cm Nanna - Tuulen Tirlittan Henry - Hallavan Vaniljakahvi Jannica - Sparrow Melody Caitlyn - Beau de Brass Alana - Put on a Happy Face Valma - Hallavan Lurjus Topias - Loki Lydia Tuuliluoto - Kheops Milja - Trish Wish RS Inka - Breitling's Ardesia Kei - Tkachyov Hantsu - Amigo xx
3. maastoeste 100cm Nanna - Tuulen Tirlittan Henry - Hallavan Vaniljakahvi Jannica - Sparrow Melody Caitlyn - Beau de Brass Alana - Put on a Happy Face Valma - Hallavan Lurjus Topias - Loki Lydia Tuuliluoto - Kheops Milja - Trish Wish RS Kei - Tkachyov Hantsu - Amigo xx
|
|
|
Post by jannica on Aug 22, 2017 15:14:31 GMT 2
luokat 1-3 Jannica - Sparrow Melody
|
|
|
Post by Aleksi on Aug 22, 2017 15:29:18 GMT 2
Linkki hevosen sivuille olis kiva ni tiiän mimmösen hepon piirtää jos voitto napsahtaa (;
|
|
Caitlyn
Aloitteleva tallilainen
|
Post by Caitlyn on Aug 22, 2017 16:13:45 GMT 2
Meikäläinen Beedan kans mukaan, jos vaan mahollista
|
|
Alana
Perus puurtaja
|
Post by Alana on Aug 22, 2017 17:41:41 GMT 2
Alana ja Fae kaikkiin, Ohto vois kokeilla koulua Nikitan kaa :)
|
|
Topias
Juuri saapunut
|
Post by Topias on Aug 22, 2017 18:12:19 GMT 2
Lokin kanssa mukaan
|
|
Lexie
Juuri saapunut
|
Post by Lexie on Aug 22, 2017 19:38:56 GMT 2
Luokat 1-3 Lydia Tuuliluoto - KheopsLuokka 1 Lexie - JB Cardamom
|
|
|
Post by Milja on Aug 23, 2017 15:39:23 GMT 2
|
|
inka
Aloitteleva tallilainen
|
Post by inka on Aug 23, 2017 21:57:37 GMT 2
Luokat 1 & 2 Inka - Breitling's Ardesia
|
|
|
Post by Crimis on Aug 24, 2017 19:23:45 GMT 2
|
|
Nanna
Aloitteleva tallilainen
|
Post by Nanna on Aug 25, 2017 21:52:58 GMT 2
Nanna - Tuulen Tirlittan lisäarpa kouluosuudelle
Tätä päivää varten me oltiin treenattu. Tai olihan meillä vielä muutamat ulkopuoliset kisat tulossa syyskuussa, mutta kyllä mulle näiden kisojen onnistuminen oli se pääasia. Piti todistaa kaikille kavereille, että kyllä se oli ollut ihan kannattavaa rakentaa niinkin vaikea maastoesterata ratsastuskoulun tiluksille, niin ku me kesän alussa oltiin rakennettu. "Onnea nyt sitten", Ruska tuli Tintun karsinalle Rena kannoillaan. "Kiitos", vastasin hieman jännitystä äänessään. "Varmasti se menee hyvin. Näytetään noille muille et kyllä Hallavassa osataan ratsastaa!" Rena hymyili suupielet korvissa. Sillä hetkellä tiesin, ettei vanhoja kaunoja enää kannettu. Halasin nopeasti molempia. "Mun varmaan pitäis mennä nyt verryttelemään", napsautin kypärän hihnan kiinni ja vedin suitset Tintun pään yli. Ruska ja Rena antoivat vielä tsemppaukset ja sitten mä talutin mun vähn pulskan ja kovasti karvaisen suomenhevosen verryttelyalueelle.
Mä katselin ihaillen muiden hevosia samalla kun verryttelin Tintun ensin käynnissä ja sitten rennossa ravissa. Musta friisiläinen unelmahevonen esitteli vierellämme mitä lennokkainta ravia sieraimet amollaan ja kentän toisessä päässä laukkasi kaunis sabino täysiverinen selässään keskittyneen näköinen nainen, joka näytti siltä ettei mikään maailmassa voisi hätkäyttää. Itse tunsin oloni täysin vastakkaiseksi. Olin hermostunut ja vilkuilin jatkuvasti ympärilleni pystymättä keskittymään käsillä olevaan. Raviverryttely tuntui tahmealta eikä Tinttu ollut ollenkaan kuolaimella. Sähelsin itse niin paljon selässä, että meinasin epähuomiossa jäädä mustankirjavan trakhenner orin alle, mikä ei tietenkään miellyttänyt Tinttua vaan tamma pysähtyi kuin seinään. Huokaisin turhaantuneena ja etsin epätoivoisesti tuttuja kasvoja kentän laidalta. Saisiko Aleksilta viime hetken neuvot?
Silmäni tavoittivat kyllä tutun katseen, mutta aivan eri miehen kuin mitä olin odottanut. Se oli Santeri! Kohtasin blondin nuorukaisen jäänsiniset silmät ja hymyilin takaisin pojan virnistäessä aurinkoisesti. Mä en ollut kuvitellut oikeasti näkeväni Santeria enää uudestaan Tie tähtiin -finaalin jälkeen, mutta siinä hän taas oli. Mä keräsin ohjat paremmin käsiini ja kannustin Tintun tarmokkaaseen raviin. Mä olin vihdoin päättäväisyyttä täynnä.
288 sanaa
|
|
|
Post by Aleksi on Aug 26, 2017 19:01:37 GMT 2
TuloksetLuokka 1: koulu he:A1. Milja - Trish Wish RS 2. Nanna - Tuulen Tirlittan 3. Crimis - Hercules v.d. Amarant 4. Kei - Tkachyov 5. Lexie - JB Cardamom 6. Jannica - Sparrow Melody 7. Topias - Loki 8. Henry - Hallavan Vaniljakahvi 9. Alana - Put on a Happy Face 10. Ohto - Nikita Nor 11. Inka - Breitling's Ardesia 12. Caitlyn - Beau de Brass 13. Lydia Tuuliluoto - Kheops 14. Valma - Hallavan Lurjus Luokan 2 voittaja ja kilpailuissa toiseksi parhaiten menestynyt ratsukko Hantsu hevosellaan Amigo xx
Luokka 2: rataeste 110cm1. Hantsu - Amigo xx 2. Caitlyn - Beau de Brass 3. Lydia Tuuliluoto - Kheops 4. Henry - Hallavan Vaniljakahvi 5. Milja - Trish Wish RS 6. Nanna - Tuulen Tirlittan 7. Kei - Tkachyov 8. Topias - Loki 9. Inka - Breitling's Ardesia 10. Valma - Hallavan Lurjus 11. Jannica - Sparrow Melody 12. Alana - Put on a Happy Face Luokka 3: maastoeste 100cm1. Milja - Trish Wish RS 2. Hantsu - Amigo xx 3. Henry - Hallavan Vaniljakahvi 4. Kei - Tkachyov 5. Caitlyn - Beau de Brass 6. Valma - Hallavan Lurjus 7. Lydia Tuuliluoto - Kheops 8. Jannica - Sparrow Melody 9. Topias - Loki 10. Alana - Put on a Happy Face 11. Nanna - Tuulen Tirlittan Kilpailuissa parhaiten meestynyt ja luokkien 1 ja 3 voittaja Milja hevosellaan Trish Wish RS
|
|