|
Post by Valma on Jan 15, 2017 14:19:27 GMT 2
Mietittiin wappiryhmän puolella että Hallavassa monikaan ei kirjoita kauhean säänöllisesti ja sit keksin tämmösen leikkimielisen haasteen:
Eli siis suunnitellaan jokainen itsellemme semmonen sopiva rutiini millon kirjoitetaan tai piirretään ja yritetään pysyä siinä mahdollisimman pitkään. Ei tarvi olla pitkiä tarinoita tai ökypanostettuja kuvia, kunhan vaan tekee jotain. Tähän topiciin voidaan sitten julkistaa omat rutiinimme ja päivitellä et miten ollaan pysytty niissä :-D
Mun rutiini vois olla että pyrin kirjoittamaan kerran viikossa joko Valmalla tai Ruskalla (tai molemmilla!) aina lauantaina tai sunnuntaina. Ja yritän kirjoittaa silleen ettei jommalta kummalta hahmolta jäis väliin vaikka viitenä viikkona peräkkäin.
|
|
Inkeri
Juuri saapunut
|
Post by Inkeri on Jan 15, 2017 16:56:27 GMT 2
Mun tavoite/rutiini olis varmaan se, että vähintään kerran viikossa joku tarina tai kuva Tallilaisten juttuja -topiciin, kun taas satunnaisia syöttelyjä tallipäiväkirjan puolelta pitäisi löytyä pari kappaletta kuukaudessa (:
|
|
|
Post by rena on Jan 15, 2017 16:59:04 GMT 2
Voisin yrittää kerran viikossa julkasta jotain Renan touhuja, tsemppiä kaikille xD
|
|
|
Post by Aleksi on Jan 15, 2017 17:00:04 GMT 2
Mä voisin kanssa kirjottaa kerran viikossa, esim aina tiistaisin (:
|
|
|
Post by Daw on Jan 15, 2017 17:04:13 GMT 2
Mun tavoitteena myös kirjoittaa joko Lotan päikkyyn tai MDD:hen tarina aina kerran viikossa
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Jan 15, 2017 17:05:02 GMT 2
Mieki voisin kerran viikossa koittaa kirjottaa :]
|
|
Salli
Aloitteleva tallilainen

Mincan hoitaja, Dunjan treenaaja
|
Post by Salli on Jan 15, 2017 17:05:40 GMT 2
Mä voisin yrittää alkajaisiksi kirjoittaa joka toinen viikko tai joka viikko ja pyrin siihen et se päivä olis keskiviikko tai sit viikonlopun aikana!
|
|
Caitlyn
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Caitlyn on Jan 15, 2017 17:33:09 GMT 2
Mä yritän kans olla mahdollisimman aktiivinen, ja yritän kirjoitella aika samaa rataa tarinoita, mitä oon kirjoitellu tähänki päivään asti 
|
|
|
Post by Aleksi on Aug 24, 2017 9:48:24 GMT 2
Otetaanko viikon striikki -haaste? :D Eli joka päivä pitää kirjoittaa yks tarina, oli se sitten hoitomerkintä, ratsastustuntimaksu tai MDD tarina. Ja lopussahan sitten seisoo palkinto, eli meitsi suttaa kuvan :) Tähän lasketaan mukaan myös subbareitten tarinat, jos sellaisen omistat. Ketä messissä? :D
|
|
inka
Aloitteleva tallilainen

|
Post by inka on Aug 24, 2017 11:24:22 GMT 2
Voisin kyl lähtee mukaan! Saattaa tulla ainakin aluksi aika tiiviitä tarinoita, kun muutto vielä kesken, mutta toivottavasti vihdoin saisin striikin onnistuu :DD
|
|
Topias
Juuri saapunut
|
Post by Topias on Aug 24, 2017 18:59:06 GMT 2
Minä kans mukana! 
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Aug 25, 2017 10:34:08 GMT 2
Voi ei, haluisin osallistuu ens viikolla mut en tiiä yhtään onks miulla aikaa! Pitää kokeilla
|
|
Caitlyn
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Caitlyn on Aug 25, 2017 14:17:47 GMT 2
Olishan tuo kiva osallistua, mutta itelläni on nykyään niin kamalasti kiirettä, etten joka päivä edes koneellekkaan enään ehdi istua D:
|
|
Sydney
Juuri saapunut
Celle ♡
|
Post by Sydney on Aug 26, 2017 8:04:09 GMT 2
Mä yritän aina viikonloppuisin saada jotain tarinaa kirjoitettua, arki kun menee lähes kokonaan koulunkäyntiin :/ Joskus viikonloppuisinkaan en millään ehdi koneella istua, mutta kuten sanottu, viikonloppuisin multa pitäisi aina tarina ilmestyä (: (Nyt esimerkiksi on meneillään hyvin laiska viikonloppu, tuskin tulen muuta tekemään kuin koneella istumaan  ) //Hei mä itse asiassa voisinkin haastaa itteni tuohon viikon striikki haasteeseen, katotaan mitä siitä tulee!
|
|
Ohto
Juuri saapunut
|
Post by Ohto on Aug 26, 2017 18:38:37 GMT 2
Vois kyl lähtee mukaan! Vaikka koulu ja elämä nyt ylipäätään hajottaa mut toisaalta en mä mitään fiksua nyt muutenkaan tekis joten voishan sitä yrittää 
|
|