|
Post by Aleksi on Oct 22, 2016 12:09:15 GMT 2
Mirkalta hieno hoitotarina! Kuvailit tosi osuvasti sekä Valmaa että Pujoa ja tarina oli muutenkin todentuntuinen ja sujuva. Tykkäsin sii pullakohtauksesta ja tietysti sitten myös ponien tutustumisesta. Nauroin itselleni kun Mirka muisteli Pujon nimeksi Pajun enkä aluks tajunnu siinä mitää väärää :'D
|
|
|
Post by Aleksi on Oct 23, 2016 10:54:50 GMT 2
Ei vitsi kuinka mainiosti Alana kirjotat! Olin ihan fiiliksissä tota viimesintä lukiessani! Hahmojen välinen vuorovaikutus, tunnelman kuvailu ja kaikki oli ihan priimaa! Jännitin täällä tyyliin sormet ristissä viimesen radan aikana ja hymyilin suupielet korvissa kun Alanan isä oli niin ylpeänä tyttärestään ((:
|
|
|
Post by Aleksi on Oct 23, 2016 16:41:44 GMT 2
Uuu hieno tarina Linalta. Tälläkin kertaa kuvailit osuvasti hevosenhoitajan arkea ja sopivana mausteena tuo kateus Alanaa kohtaan (:
|
|
Mirka
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Mirka on Oct 23, 2016 17:55:21 GMT 2
Munkin on pakko tulla tänne kehumaan toisia, mutta ensin kiitos kaikille jotka on mun tarinasta/tarinoista tykänny <33
Alanan kisatarina oli tosi mukavaa ja jännittävää luettavaa, tapahtumat eteni sopivassa tahdissa ja teksti oli muutenkin sujuvaa! Alanan isän hevoselle lepertely ja muu pisti pakostakin hymyilyttämään :-D
Linan toinen tarina oli ihan mahtava, alussa ollut pikakelaus parista edellisestä päivästä oli kiva ja kirjotat tosi todentuntuisesti! Sun tarinaan voi helposti samaistua, mulle ainakin tulee ihan mieleen omat tallipäivät kun multa vielä parisen vuotta sitten hoitohevonen löytyi, kaikki toi kateellisuushössäkkä ja se, miten ratsastaja toi ponin tunnilta ja käytännössä haukkui sen pystyyn oli kunnon throwback :'DD
Ja sitten vielä Caitlynin tarnoista se, että sun kirjoitustyyli on mukava ja sun tarinoita on kiva lukea, mutta tykkään erityisesti sun piirtämistä kuvista! Ne vaan on jotenkin puhtaita ja miellyttää ainakin mun silmää.
Mutta kaikenkaikkiaan mitä oon ehtiny muiden tarinoita lukea, kaikki kirjoittaa tosi kivasti ja omalla tyylillään! Näitä on kiva lukea junamatkoilla koulusta kotiin :-DD
|
|
|
Post by Aleksi on Oct 24, 2016 10:50:41 GMT 2
Äeaghhh, Caitlynin tarinaa lukies on vähän sama tunne kun kauhuleffaa katsoessa. Siis siinä mielessä et huutaa sisäisesti sille päähenkilölle et älä oo typerä ja sit se kuitenki menee sinne kellariin ja käy huonosti.  Mut no hienoo kerrontaa taas kerran, sopivassa suhteessa tapahtumia, kuvailua ja dialogia, ja kaikki hahmojen vuorovaikutus on tosi luonnollosen oloista. Alun Pelle keskustelussa olisi tietysti voinut ottaa menneen roolipelin huomioon ja tuvassa olleet ois voinu vaikka vähän vilkuilla toisiaan salaperäisesti, mut ymmä4än kyllä jos et oo lukenu mitä on tapahtunu ni sit on vähän vaikee yhdistää siihen  Renalta kans kiva hoitomerkintä ja noi ponimaastot on ihan sika suloinen sunnuntaitapahtuma! Muutenkin tykkään tosi paljon Sallin ja Renan ystävyydestä ja se kuittailu Jessestä oli just semmosta mitä voi kuulla ton ikäsen suusta! Jatkossa kiinnitä huomiota yhdyssanoihin, niitä virheitä vilisee aika paljon  Pujolta myös kiva pieni hoitotarina! Tykkään siitä miten ne on aina sellaisia pieniä "kurkistusikkunoita" Pujon arkeen ja sit lukijalle jätetään paljon varaa keksiä itse esim miten pujo on tullu talille, ekikö se ehkä jotain ennen kun meni daelin karsinalle jne ja se on mousta ihan tosi jees! Sit jos ite jaksaisin joskus kirjottaa ni noita aukkoi vois käyttää hyvin hyväksi. Oon ihan innoissani tosta että Pujo pääsee kohta ratsastaa!
|
|
|
Post by Eevi-Sofia on Oct 27, 2016 12:36:29 GMT 2
Novan päikky on kyllä ihanaa selailtavaa! Monipuolisia merkintöjä, ihanaa tunnelmaa, kauniita kuvia ja sujuvaa tekstiä. Kiitos, Katri, että jaksat ilahduttaa merkinnöilläsi 
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Oct 27, 2016 17:22:56 GMT 2
Eevin tarinat on aina ihanan sellasia leppoisia ja tavallaan kepeitä. Auran ja Eevin dialogi oli hauskaa luettavaa.
Katrilta tosi kiva kuva, vauhdikas tunnelma välittyy hyvin ja värimaailma miellyttää silmää. Oot kyllä mainio piirtäjä!
|
|
Caitlyn
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Caitlyn on Oct 27, 2016 18:12:53 GMT 2
Voi jukrat miten kivaa luettavaa on taas tullut Alanalta ja Eevi-Sofialta! Teidän tarinoihin on jotenkin niin helppo lähteä mukaan ja kuvitella omassa päänupissa ite kaikki ne tilanteet, tunnetilat jne. Ne oikeen pyörii mun silmissä, kun luen teiän (kuin myös muienkin) tarinoita. Näin lyhyesti sanottuna, tykkään! Teidän tarinoita on kyl ilo lueskella  Katriinalta ihanan vauhdikas maastokuva! Tykkään kovasti sun värien käytöstä ja piirrostyylistäsi, ja tuota viimeisintä piirrosta katsoessa välittyy mukavasti sellanen hauskan vauhdikas fiilis Mulla jää tää tarinoiden kommentoihin vähän syrjäselle, mutta luen kyl aina kaikkien tarinat sitä mukaan, kun niitä tulee. Oon vaan huono ja tylsän vähäsanainen kommentoimaan. Yleensä jonkun tosi kivan tarinan/piirroksen/tmv kohalla jään vaan sanattomaksi ja oon vaan silleen "vaauu", mutta en sitten saa millään kommentoitua vaikka haluaisin
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Oct 27, 2016 18:45:25 GMT 2
Alanan uusin hoitomerkintä herättää jännityksen! En malta odottaa että saan lukea jatkoa sille viimoselle kappaleelle ;D Muutenkin siinä tarinassa oli kivasti kerrottu Alanan päivästä sillein sujuvasti ja tuotu mukaan maininta Seppeleen kisoista.
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Oct 28, 2016 18:05:23 GMT 2
Dawin Halloween-kuva on ihan mahtava!! Super Mario on paras B)
Alanan MDD-merkinnässä välittyy tosi hyvin ne tunteet, ja siitä nousee sellanen epätoivo. Jälleen hyvin kirjotettu !
|
|
|
Post by Valma on Oct 28, 2016 20:03:43 GMT 2
Aah vietin koulunjälkeisen rentoutumishetkeni teidän tarinoiden parissa, aivan huippuja, ja säväyttävämpää matskua etenkin Alanalta, Linalta ja Carrielta. Caitlynin piirtämä kuva oli upea :-) Pisti vähän hymyilemään, kun Carrie oli kirjoittanut "hevosen kuolaiset rastat", mikä erikseen kirjoitettuna tarkoittaa hevosen rastoja, jotka ovat kuolaiset :-DD
|
|
|
Post by Valma on Oct 28, 2016 20:08:22 GMT 2
Ahaha Dawin ja Lotan Halloween-kuva on huippu :-D <3
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Oct 28, 2016 22:41:45 GMT 2
Oho, miulta oli jääny välistä Caitlynin ja Carrien hoitomerkintöjen kommentointi tän viikon alusta! Eli
Carrien tarina oli kivaa luettavaa, sellasta mukavan lepposta mut kuitenkin mielenkiintosta. Kuvailet hyvin
Caitlynin ensilumi-kuva on kivan tunnelmallinen ja sai miut ikävöimään kolme päivää sitte satanutta ensilunta :"D
|
|
Katriina
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Katriina on Oct 30, 2016 6:21:37 GMT 2
Kaikilta on tullut ihan loistavia merkintöjä! Oon vaan kovin laiska kommentoimaan xD Mirkan uusin tarina oli todella kivaa luettavaa ja loppu oli hauska  Upeesta kuvasta välittyi hyvin epäonnistumisen tunne ja se korosti hyvin tuota huonosti liikkeelle lähtenyttä ratsastusta 
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Oct 31, 2016 14:51:05 GMT 2
Mirkan tarina ja kuva oli ihanat! Tarina oli sujuvaa ja mukavaa luettavaa ja kuva jotenkin tosi söpö.
Linan hoitomerkintä oli mahtava, se viimonen tapaus etenkin XD
Alanan ja Caitlynin Halloween-kuvat on niin kivat! Idea ja Faen loimidesign on mainio ja Caitlynin kuva todellakin pelottava!
|
|
|
Post by Eevi-Sofia on Oct 31, 2016 16:46:02 GMT 2
Voi, mä olen hirmu iloinen aina kun Nikitan päiväkirja täyttyy! Carrie kirjoittaa mukavan persoonallisia merkintöjä ja vanha kunnon Nikkispikkis on niissä aikalailla täsmälleen sellainen miksi olen sen itse kuvitellut.
Beedan päiväkirjassa on kuvailtu mun mielestäni tosi onnistuneesti uuteen talliin muuttoa. Astutussuunnitelmat on aina mielenkiintoisia ja Caitlynin teksteissä musta onkin ollut hyvää se, miten parivaljakolla on selvästi sekä menneisyys että tulevaisuudensuunnitelmia. Ja voi, nuo kuvat on niin kivoja. Ensilumikuva on erityisen kaunis.
Pujo on kyllä ollut niin mielettömän ahkera! Ja mä en kestä, miten mahti hahmokin se on, sen touhuja on aina mielenkiintoista seurata. En tiedä oonko sanonut ennen, mutta nyt sanon: mä en malta odottaa, että piirtelet enemmän, koska sulla on vaan aivan mahtava tyyli siinä hommassa.
Alanalta pukkaa taattua laatutavaraa, aina tietää että jotakin kutkuttavaa on tiedossa kun kirjoitat tai piirrät.
Mirkan tarinat on aivan ihania ja Kepa vaikuttaa aivan pirun hauskalta epeliltä. Tuo mutalätäkkökuvakin on täynnä tunnelmaa ja hahmojen asennot ja mittasuhteet ovat hyvin onnistuneet.
Kääk, nyt en ehdi enempää. Oon ollut niin pitkään poissa "lukuetäisyydeltä" että tässä on hurja kahlaaminen! Yritän nyt jatkossa taas ehtiä kommentoimaan vähän ajankohtaisemmin, niin ei tule niin syvä suo vastaan sen kerran kun tämän ketjun avaa.
|
|
|
Post by rena on Oct 31, 2016 21:03:35 GMT 2
Ei herran jumala!! Siis teidän kikkien piirrokset on aivan mahtavia, rakastan siis niitä jokaista aivan 100%
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Nov 6, 2016 0:07:30 GMT 2
Alanan hoitomerkintä oli ihanan hyväntuulinen ja oli rikasta tekstiä. Aina ilo lukea!
Ja kiitän tässä myös kaikista palautteista mitä mie oon ikinä saanu, ne aina piristää päivää ! :>
|
|
|
Post by Valma on Nov 6, 2016 14:18:40 GMT 2
Pujon ja Sinin sotkut, ah, rakastan <333 Mahtavaa Pujo!!
Caitlynin unitarina oli ihan mainio, huippuidea :-))
Gääh oon kakka kommentoimaan kännykällä
|
|
Mirka
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Mirka on Nov 8, 2016 13:18:25 GMT 2
En ehdi nyt tarkemmin muuta kommentoimaan, mutta ihanaa että Pujo on päässyt ratsaille! Kivasti oli kuvattu ensimmäistä ratsastuskertaa ja sen tuntemuksia :-)
|
|
|
Post by Valma on Nov 9, 2016 12:42:44 GMT 2
Caitlynin tarinat on aina mukavan tallintuoksuisia ja aidonhenkisiä, ja viimeisimmässä oli oikein salaperäinen tunnelma ;-) Saadaankohan me tietää kuka kuiski Caitlynille...
Eevi-Sofian viimeisimmän tarinan loppu :-DDDDDDD Jokainen varmaan tietää miltä tuntuu puhua ohi suunsa, ja tässä tarinassa oli pukenut sen hetken ja tunteen loistavasti tekstiksi.
|
|
|
Post by Valma on Nov 9, 2016 23:07:32 GMT 2
Ihanaa lukea Sallin settiä pitkästä aikaa, oot vaan ihan huippu kirjoittaja, Salli on ihanan aito hahmo ja kirjoitat niin... aidosti :-D Lisää tätä!
Alanalta myös hieno, sykäyttävä tarina :-)
|
|
|
Post by Aleksi on Nov 10, 2016 10:21:37 GMT 2
Mahtavia tarinoita, Eeviltä, Alanalta, Valmalta ja Sallilta! ((:
|
|
|
Post by Eevi-Sofia on Nov 10, 2016 18:22:59 GMT 2
Voiii morjens, Pujo&Tinttu-kuva on niin söpö! Tyyli on tosi miellyttävä. Tarina ekasta ratsastuksestakin oli ilahduttava, jeee.
Sanoinkin jo whatsappissa, että on ihan parasta, että Valma touhuaa Lukan kanssa. Kiva nähdä vanhaa tuttua hahmoa vähän uusissa "ympyröissä". Kivaa tässä Lukakuvion alussa on se, kun se on jo "aiheuttanut" vuorovaikutusta eri kirjoittajien (Salli, Alana & Valma) tarinoiden välillä. Huippuhomma.
|
|
Caitlyn
Aloitteleva tallilainen

|
Post by Caitlyn on Nov 11, 2016 14:28:44 GMT 2
Pujoo, aivan super suloinen tuo kuva, jossa ratsastat Tintulla ensimmäisen kerran! Tosi kivasti oot käyttäny värejä ja saanut kuvasta ihanan tunnelmallisen
|
|
|
Post by rena on Nov 11, 2016 23:41:35 GMT 2
Pujon lumisota tarina on kyllä täyttä kultaa xD
|
|
|
Post by Valma on Nov 12, 2016 16:10:44 GMT 2
Alanan viimeisin tarina oli ihana, varsinkin tuo loppu <3__<3 Yleensä sun tarinat on melkoisesti äksönillä varustettuja, mikä on kivaa, mutta tää tarina oli yksinkertaisuudessaan erittäin kaunis :-)
|
|
|
Post by rena on Nov 12, 2016 20:07:26 GMT 2
En ymmärrä miten Alana saa noihin tarinoihin tollasen fiiliksen, niitten lukeminen on jotenki tosi aitoa.
|
|
Pujo
Perus puurtaja

Darlin hoitaja
|
Post by Pujo on Nov 14, 2016 19:18:06 GMT 2
Caitlynin MDD-merkintä oli ihana! Sulonen kuva myös <3 Tuli mieleen omat lapsuuden päiväkirjat, vaikken hepoista kirjotellutkaan  Ja Eevi, voi ei! Käy kyllä sääliks D: Onneksi mamma tuli auttelemaan
|
|
|
Post by rena on Nov 15, 2016 7:09:02 GMT 2
Pujon kanelitrina
|
|